TR | EN
HALO EFFECT

Araştırmada tüketiciler sevdikleri bir markayı değerlendirirken objektif davranmayıp tüm özelliklerine hakettiğinden fazla puan verirler.

HARD COPY

Bir sunumda asetat, slide veya bilgisayar aracılığıyla aktarılan bilgilerin kağıda basılmış kopyaları. Ya da bilgisayar ortamındaki bilgilerin kağıda basılmış hali.

HEADLINE

Basılı reklamlarda tüketicinin ilgisini çekmek amacıyla iri punto ile yazılmış başlık cümlesi.

HEAVY USER

Bir markayı veya ürünü ortalamanın çok üzerinde kullanan tüketiciler.

HIATUS

Medya planlamada iki FLIGHT arasındaki boşluk. Reklamsız dönem.

HIERARCHY OF EFFECTS THEORY

Tüketicilerin satın alma kararı verme sürecinde bilgiyi işleme ve kullanmalarının zihinsel aşamalarının modeli.

HOOK

Reklam metninde izleyicinin ilgisini çekmeyi hedefleyen bölüm. Çekiliş kampanyalarında büyük hediye

HOUSEWIFE

Ev kadını, evin hanımı. Bir evin (HH) 16 yaşından büyük kadın reisi.