TR | EN
Simit Sarayı


“Tüm Dünyaya Simit Yedirme” misyonuyla yola çıkan Simit Sarayı, Türkiye’nin en yaygın fırınkafe zinciri olarak, on yıldır geleneksel lezzetlerimizi hak ettiği modern ortamlarda tüketiciyle buluşturmaktadır.

Markam ile 2010 yazında yolları kesişen Simit Sarayı’na, dünya markası olma yolunda,  üründen iletişime kadar markanın tüm boyutlarını kapsayan uzun ve kısa vadeli stratejik planlamalar yapıldı. Yurtiçi ve yurtdışı dışarıda yeme içme pazarı incelendi, rakip analizleri yapıldı. Nielsen ile kapsamlı bir tüketici araştırması yapılarak stratejik çalışmalar sağlamlaştırıldı ve yol haritalarına yön verildi.

Projeler ve aksiyon planları oluşturulduktan sonra, bir pazarlama departmanı kuruldu ve pazarlamanın tüm süreçlerine dahil olundu. Reklam  ajansı seçiminden sonra kurumsal kimlik baştan aşağıya yenilendi. Kampanyalar yapılmaya başlandı.

Ürün gamının geliştirilmesi çerçevesinde uluslar arası çapta kendini kanıtlamış şeflerle işbirliği içinde yeni ürünler hazırlanıyor.  Mağaza standardizasyonu çalışmaları da paralel olarak ilerliyor.  

Bugün sürekli danışmanlık hizmeti vermeye devam ettiğimiz Simit Sarayı, Hollanda, Kıbrıs ve Mekke’de açtığı mağazalar ve yeni yatırımlarıyla “tüm dünyaya simit yedirme” hedefine her geçen gün biraz daha yaklaşmaktadır.