TR | EN
Nutymax



1989 yılında Gaziantep'te kurulan, 20 yıllık geçmişe sahip %100 Türk sermayeli bir şirket olan Şölen ile Markam şölen tadında bir yıl geçirdi. Bireysel ve hediyelik - ikramlık çikolata, çikolata kaplamalı ürünler, bisküvi, kek, gofret ve şekerleme üretimi gerçekleştiren Şölen’in pek çok alt markası bulunuyordu.  Bu çoklu ve karmaşık yapı içersinde kategorileri netleştiren ve alt markaların konseptlerine yönelik misyonları üstlenmesini sağlayan yeni bir marka mimarisi çalışması ihtiyacı doğmuştu.   Bu bağlamda öncelikle, alt markaların tamamı için yeniden konumlandırma çalışmaları gerçekleştirildi, markaların her biri için Markod’lar yazıldı ve marka aileleri belirlendi. Tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik yeni ve yaratıcı konseptler geliştirildi, birçok marka yeniden konumlandırıldı. Hediyelik ve ikramlık markaları için satış kanalları, ambalaj modelleri, konseptler ve sunum şekilleri geliştirildi. Reklam ve PR ajanslarına briefler verildi. İş ortakları ile projeler geliştirildi ve modeller tanımlandı.Ama bir marka vardı ki, Markam en çok onu sevdi, bolca yedi, herkese de yedirdi… Ürün gelişim sürecine dâhil oldu, reklam çekimine katıldı, relansmanını gördü veeee Nutymax’in taşan krema konseptini yarattı. Nutymax markasının geçmiş iletişimlerinin ve söylemlerinin tamamı revize edilerek yeni bir tarz, kimlik ve kategorik açılım gerçekleştirdi. Tüketicisinin beklentisine yönelik iletişim söylemleri ile markaya güç katıldı, ürünün farkı ve faydası net bir şekilde tanımladı.   Nutymax artık “Türkiye’nin Taşan Kremalı, Taşan Lezzetli Gofreti”ydi...