TR | EN
Pegasus

 Pegasus Havayolları, düşük Ücretli havayolu kavramının ülkemizde öncülüğünü yapmakta, düşük fiyatlı uçak biletleri ile uçağa henüz binmeyen kitleye uçak yolculuğunu tanıtmakta, doğru tanımıyla Türkiye’yi uçuran havayolu firma pozisyonunu sahiplenmektedir. Markam olarak Şubat sonu itibariyle Pegasus ile beraber çalışılmaya başlandı. Yaklaşık üç ay boyunca dünya ve ülkemizde benzer iş modellerini sahiplenen, bu konuda atılımlar yapan havayolu firmaları incelendi. Özellikle ülkemizde havayolu sektörünün son 10 yıllık zaman içerisindeki artış dinamikleri, gerekçeleri ortaya koyuldu, ayrıntılı bir şekilde analiz edildi. Markanın kısa ve uzun vadeli stratejileri netleştirildi ve tüm paydaşların bu strateji ve yol haritasını benimsemeleri için eğitimler yapıldı.  Pegasus Havayollarının pozisyonunu anlamak amacıyla tüketici analizleri yapıldı. Ülkemizde tamamen yeni olan düşük maliyetli havayolu konsepti olarak geliştirilen bir Pegasus Modeli netleştirildi. Pegasus Modeli ana hatlarıyla, uçuş fiyatlarındaki düşük maliyetin gerekçelerini ortaya koyan uygulamaların çercevesini oluşturmaktadır. Gereksiz ikram ve maliyetlerin kısılması, çok sefer yapılarak havaalanı vergilerinin azaltılması, daha çok yolcu taşınması gibi uygulamalar, akılcı karar veren tüketicinin de uçak yolculukları için Pegasus’a yönelmesini sağlamaktadır. Pegasus, uyguladığı model ile, yüksek fiyatları nedeniyle uçak yolculuğu hiç yapamamış kitleyi uçakla tanıştırmanın yanında, uçak yolculukları için fazla ödeme yapmayı kabul etmeyen akıllı tüketicinin de adresi olmuştur. Türkiye’ye uçmayı öğreten, yaptığı inovatif ve yenlikçi çalışmalar ile yeni stratejisi “ Pegasus yapar, Türkiye uçar” sloganını tamamıyla sahiplenmiş bulunmaktadır. Pegasus, filosuna yeni katılacak uçakları ve sürekli artan yurtiçi ve yurtdışı uçuş noktaları ile Türkiye içi ve yurtdışı uçuşlarda hedeflerine tüm iş ortaklarının katılımları ile hızlı adımlarla ilerlemekte, Türkiye’yi uçurmaya devam etmektedir. Çünkü Pegasus yapar,Türkiye uçar.