TR | EN
LIBERTY SİGORTA

LIBERTY SİGORTA İLE 'SİZE BİR ŞEY OLMASIN' DEDİK

"İnsanların daha güvenli ve daha emniyetli hayatlar yaşamasına yardım etmek" misyonu ile 1912 yılından bu yana 5 kıta 26 ülkede faaliyet gösteren, dünyanın önde gelen sigorta şirketleri arasında 6. sırada yer alan Liberty Sigorta'nın yurtiçi lansman kampanyası ve devamındaki iletişim çalışmalarının hayata geçirilmesinden önce detaylı bir marka kimliği ve konumlandırma çalışması yapmak için 2011'in Ağustos ayında Liberty ile Markam'ın yolları kesişti. Global markayı Türkiye'ye adapte etmek için şirket yönetimiyle ciddi mesailer harcanarak, workshoplar yapıldı; marka stratejileri belirlendi. Türkiye sigorta pazarı ve rekabet analiz edilerek marka konumlandırma çalışmaları yapıldı. Sigorta acenteleri ve sektör duayenleri ile uzun sohbetler edildi, görüşler alındı. Marka kimliği, konumlandırma ve strateji üzerinde mutabakat sağlandıktan sonra reklam ajansı brifi hazırlandı ve konkur açıldı. Ajansların işleri değerlendirildikten sonra iş ortağı seçilerek yapım ve uygulama çalışmaları başlatıldı. 

15 Mart-20 Mayıs tarihleri arasında televizyon, gazete, radyo, sinema açıkhava ve internet mecralarında yayında olacak reklam kampanyasında, Miss Liberty, trafikte hatalı davranan kimselerin karşısına çıkarak, alabilecekleri önlemleri kişilere çağrıştırıyor ve onlara "size bir şey olmasın" diye sesleniyor. Önlem almanın, huzuru, keyfi sigortaladığını vurgulayan reklam kampanyası, müşterilerin telafisi olmayacak manevi zararlar ve geri dönüşü olmayacak üzüntüler yaşamasına engel olmayı temel hedefi olarak belirleyen Liberty Sigorta'nın anlayışını, kitlelere yerel unsurlarla aktararak dikkat çekiyor. 

Reklam çalışmaları aşağıdaki linkten takip edilebilir: 

http://www.libertysigorta.com.tr/web/109-574-1-1/liberty/basin_odasi/reklamlar/tv_reklamlari